Sunday, February 20, 2011

forced to forget you

hye all , daku dah mengantuk tahap cipan , tapi sebab that feeling tetiba datang , daku nak update gak . memang tak lah daku nak update story yang dok terperap dalam kepala ni kan . just short entry *agaknye , about my "hubby" . remember THIS entry ?

yup , totally this post just about you dear . daku sangat tak paham ape dah jadi sekarang . sejak bila ini semua terjadi dan ape sebab ? kusut sangat kusut . puas daku selidik , tak dapat jawapan gak . tatau sape betol , sape salah . yang penting , daku tak boleh terima alasan yang anda berikan . sebab daku dapat info yang boleh dipercayai dan terbukti anda bersalah . tapi anda tak perasan penipuan anda itu telah dapat dikesan oleh daku . tahniah atas cobaan menipu anda yang tidak berjaya itu . daku tak suka hubungan atas penipuan dan simpati . HARAP MAAF DERR , wa, tak layan . wa bukan macam orang laen yang senang di tipu okeh .

memang daku sangat terasa atas kehilangan anda . seperti yang anda boleh lihat kat fesbuk daku , segala post daku berkaitan anda , sebab daku sentiasa merindui dan memikirkan tentang anda . selain masyam , anda saje yang rapat dengan daku dan tau segalanya tentang daku . anda mungkin dah bahagia dapat yang baru , mungkin juga anda sudah bosan dengan daku , tapi ape boleh buat , daku tak mampu nak halang anda dari lakukan semua ini . daku ego , tapi ketika daku nak buang ego daku , daku dapat berita yang kurang menyenangkan . terima kasih sahabat . anda telah melukai hati daku . sangat kecewa .

p/s : sangat gembira jika anda membaca entry ini :)

No comments: