Monday, November 7, 2011

rasa bersalah tak ?

happy bithday to me ! happy birthday to me ! happy birthday to yana ! happy birthday to me .. !
hehe , diri sendiri baru nak wish happy birthday padahal dah sebulan berlalu , tapi bagi daku , birthday daku ni berbulan bulan taw , so birthmonth jadinye . sudah sudah mengarut .

i've just finished final exam (result pun dah keluar sebenarnye ) and now take a rest at my home which at mersing , johor . plan memang nak teros keje tapi banyak pulak program yang menanti daku sepanjang bulan 11 nanti . so , let me forget for a while hasrat hati nak keje tu . bulan 12 nanti baru mula kerja yea , INSYAALLAH .

okie , this entry i'll NOT story about my life or my study or my work or what , but i want to story about my birthday ! yeahh , my birthday on 30th September , baru je lepas . tak sampai setahun pun lagi . so kalau nak bagi hadiah , boleh sangat . i still accept it . HAHA !

as usual every year since my love story were gone , i tetap harap dan terus mengaharap on that lovely day , i dapat sambut dengan orang yang tersayang . dye wat something special for me , but nothing to say . macam tahun tahun lepas , i sambut sorang sorang laa . birthday girl kesunyian . makan sorang sorang , duduk rumah pun sorang sorang , sedih kan ?

tahun lepas , masyam buat suprise one day before my birthday , tahun ni pun same , one day before jugak . i guess dye memang tak ingat bila tarikh sebenar my birthday . tapi tahun ni agak kelakar , lepas i anta mesej kat dye bagitau my lect dah wish my bday , lunch time tu jugak dye datang rumah bawak muffin siap ade lilin , dan dengan rasa tak bersalah he wish "HAPPY BIRTHDAY !"

then i ask to him and spontaneously , he said " saje wish awal takot tak sempat " . heyy , what do you mean by 'tak sempat' ? jujur je la masyam , saya tak kesah pun kalau anda lupa . saya faham anda banyak komitmennnnnn kan :) . and thanks to you masyam , petang tu anda bawak saya pegi jalan , lepak kat tempat peberet saya , tengok movie , makan . okeh saya sangat suka . itu hadiah dari awak untuk saya yang sangat saya hargai . i love that moment .

muffin sodap neh nak lagi bolehhh ?
tapi itu hadiah yang akan saya kenang sampai bila bila . that moment will make me smile la gilerr ! tapi this month i'll wait for my new handphone from you . lalallalalaa~ hadiah yang akan saya simpan selamanya . terima kasih la yea :)

p/s : saya tahu anda baca post neh , anda kan stalker terhebat blog saya , jadi entry ni khas untuk anda . i lebiu ! HAHA

No comments: