Friday, June 6, 2014

Happy Birthday Ibu !

Ibu ni siapa pulak ? haihh . aku ni memang banyak mak . yang ni mentor aku . dari form 1 lagi memang rapat dengan dia . dia cikgu , dia la mentor , dia lah mak . selalu ada dengan aku . dia kesayangan aku dan aku kesayangan dia . haa sweet kan ?
abaikan je gambar atas ni . gambar sebelum diet . so haruslah gemok , dan pipi kemam buah epal kan . hikhik .
yang ni anak ibu dengan anak aku . suka sangat yang berdua ni dapat jumpa . suka dapat kawan baru .

Minggu lepas , 26 Mei birthday ibu sayang . so kami datang buat suprise kat ibu . suka ibu dapat dua kek . satu dari Aca , satu dari kami . yeayy !
haaa nampak muka bahagia kami . banyakkkk makanan . semua sedap sedap . suka ibu . hehehe . budak kecik cinonet tu pun suka jugak .

Happy Birthday Ibu . Semoga Panjang Umur , Murah Rezeki , Ceria Selalu . Semoga Terus Garang dengan Anak Murid Yea . Cubitan Ketam Mu Sentiasa Menjadi Pujaan Hatiku . haha ! love you cikgu !

1 comment:

Ezy Loy said...

selamat ari ulang tahun utk ibu awk.. =)