Sunday, March 7, 2010

aku rindu dye

aku kenal ngan dye mase aku keje part time kat pejabat umno time lepas spm..kenal jarak jaoh,,dye kat ampang,aku kat mersing.

ensem , kacak ,comel , cute , geram !

kawan punye kawan sampai la aku menjejakkan kaki di KOLEJ POLY-TECH MARA,Bangi.
di Bangi jarang berjumpa sebab dye belajar kat KOLEJ SHAHPUTRA,Kuantan. bile dye balik kl,aq lak balik johor...so,,cam xde jodoh la an.

mase aku sem2,dye datang jumpe aku.kitorang kuar spent time same2,epy sangat time uh.
contact cam biase,borak,luahan perasaan,cite pasal bf n gf masing2,gado2 manje..
sampai la jadi gado besar.aku tak ingat pasal pe kitorang gado.tapi memang terok,dye delete number aku.aku delete sume pic dye.
sampai la pada 6 MAC 2010,aku kat dalam wayang nga tengok "from paris with love",,tepat kol12 aq anta mesej kat dye,wish bday dye.

"epy bufde :)"
"tq2"
"kenal x sape nih?""tak.hehe.sape erk?"
"xknal xpe la.hope epy salu,blaja leklok,tcre!"
"lorhh,,sape nih?"
"yana :)"
"laa!mane ko ilang?num baru ke??pe cite skng?ok?"
"bkn num baru,ko an da buang num aq.aq ok jep.ko?"
"aq pn ok gakk.tu laa,ko nakal sgt,aq buang la num ko"
"alaa,,dulu je aq nakal.skg x dah..hehe"
"ok la tuh.jgn jd cam aq,aq jahat,dgr ckp aq taw!"
"ok bos!"
"eyh,,jgn laa..aq bkn bos ko.aku da nk fly taw"
"huh?bile?xgtau pn.sampai aty"
"gtau la ni,next week.k la nk tdo,jgn nakal2.nyte!!"

zuuupp!!menusuk kat jantung aku.dah nk fly??selidik punye selidik,dye nak fly 14 MAC 2010 nih...ngan xdapat jumpe dye,dye nk fly camtu jep.
continue study kat University of Cambridge.dye bakal jadi doktor.dye pandai.
takpe la.moge dye bahagia n berjaya.aku mendoakan dye dari jaoh.walaupun hati aq sedih dengan kenyataan ini.
to ikram : abang,yana sayang abang.yana tau abang tanak jumpe yana coz abang x sanggup an.yana paham aty abg camne.bia kte x jumpe.yana rase kalo kte jumpe sebelum abg g,mst yana xnk lepaskan abg.abg g sane,blaja leklok k.dah berjaya nnt jgn lupekan yana.

2 comments:

daya | yuya said...

popeye , tamaw sedih sedih .
saba oke . mst ade hikmah .
ktowg kan ade . oke ?
ilysm ! (:

yanapopeye said...

tp,,nape ttbe je?aq xleyh accept bende ni laa..pe aq nk wat?tolong la epy kan aq...kalo leyh,aq nak lupekan sume ni.lg bgus kalo aq xtau yg dye da nak pegi.