Tuesday, December 14, 2010

bekerja 14jam sehari


hye all . nak story sejenak . sedang sebok menerjah blog orang . sebok berseloka dengan sahabat baru . tetiba daku TERrindu dekat masyam . hehe . kesian sangat kat dye . sangat kuat bekerja . dah dua hari beliau keje 14 jam . mesti tak cukup rehat kan dear ? hehe . takpe kaw kan sebok nak naek pangkat , skang neh dah rajin ganti penyelia . mak cakap tak lame kaw pulak jadi penyelia . dah naek pangkat jangan lupa daratan okie ? haha . ingat daku selalu . sangat jarang contact . takpe , aku paham kaw keje . balik keje penat teros tido . kalau kaw tak penat kaw call la aku . aku pun tanak kacau waktu rehat kaw . nanti kaw ngamok , aku takot . haha .

rindu saat saat ini okie ?


hehe . ne leh tunjuk muke tak ensem kaw .

opps , hehe . tunjuk wajah daku je sebab ni blog daku . tunjuk muke hang kang , hang yg lebih femes , mane boleehhh lawan tokehh . hehe . okie . nak sambung blog walking . selamat bekerja encik masyam . tunggu saya balik bangi okie ? ~~

No comments: