Thursday, December 16, 2010

takpe , slow slow je .


daku makin aktif blogging okeh . dapat ramai kawan . suke sangat . yeay ! ni nak story pasal kawan baru daku dari fb . kenal punya kenal rupanya dye orang kampung daku , kenapa daku tak kenal dye ? sebab dye ni macam anak dara *padahal teruna . dye JARANG keluar rumah okie ? hidup dye g keje , balik keje . umah tido . tu je la . hehe . leh pulak dye idop camni kan ? pelik pelik .

okie , di kontotkan cerita , kami mempunyai minat yang same , ape lagi 'photography' la . hehe . sangat suke okie . beb , ade mase nak shoot , jangan lupa ajak aku taw . ha , harini kami sharing sharing gamba yg penah di snap oleh tangan tembam neh . dye cabar daku edit satu pict . daku memang tak cukup terer nak edit mengedit neh . dengan muke seposen . dye pun anta pict soh daku snap . daku gigil gigil gak nak wat . tapi takleh dengar cabaran , mesti nak buat .

dan ini lah hasilnye .

seperti biasa , yg kiri sebelum dan kanan selepas . camne ? okie tak ?
pemberi cabaran aka azmi cakap ,

tak lawa kan ? dah cakap , aku tak terer .
Added 1 hour ago · ·
    • Azmi Mazeli fuyoh,mmg jauh berbeza dr gmbr asal.hoho.
      50 minutes ago ·
    • Nurliyana Sabri fuyoh lawa ke ? fuyoh tak lawaa ?
      49 minutes ago ·
    • Azmi Mazeli aku suka background dia.kaler mnyerlah gila.
      45 minutes ago ·
    • Nurliyana Sabri haha . mmg aku saje tergkn . sbb pict asal cam pucat . so , ok x ?
      44 minutes ago ·
    • Azmi Mazeli cun,da cm pkai lens 50mm.
      41 minutes ago ·
    • Nurliyana Sabri hahah . ala , ni tangan aku yg tak terer . kalaw tgn owg trer mst lg cun .


No comments: