Saturday, March 24, 2012

bf ajak main~

GF : Kita main satu game nak tak ?
BF : Game ape ?
GF :  Macam ni , esok...awak tak...tak payah contact saya . maksudnya tak payah text , call or apa apa yang berkaitanlah . and saya pun akan buat macam tu dekat awak , okeh ? kita tengok sapa yang menang .
BF : Okay !

Esoknya , si BF terpksalah menahan rindu dekat GF . mengenangkan ini satu permintaan , si BF cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si BF call si GF . tapi tak dijawab . so si BF pergi dekat rumah GF dia . di luar rumah , ramai orang . dia mula rasa pelik then teros masuk ke rumah . sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah . dan tubuh itu adalah jasad si GF yang sudah meninggal . mak si GF pun bagi surat dekat BF .

Surat yang bertulis :
Sayang , semalam awak boleh hidup tanpa saya . saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . LOVE YOU .


apa yang terdetik di hati anda sesudah memabacanya ?

No comments: