Thursday, March 1, 2012

meet my lil pinky~

rindu sama mr.blog . bila penat bekerja , mood nak menulis memang langsung tak ada . kadang kadang , time buat keje , macam macam idea datang . nak story tu , update ni update tu . sudahnya bila sampai rumah , hanya mampu tengok je blog sendiri . blogwalking memang jauh sekali laa kan . 

just short update , nak tunjuk kat masyam je . ehh , saya dah ade fixie . nak tunggu anda belikan , sempat saya gemok semula . hehe . lepas ni g kerja naek ride je la . tayah nyusahkan abah . boleh gitu ? setelah dua bulan bekerja keras , mengerah tenaga . hasilnya : saya dapat beli fixie . alat untuk mengekalkan berat badan saya . *ouh maaf , saya tau anda lagi hebat . jogging setiap hari .
afrina pun join angah ride petang tadi .
lepas 17hb nanti , nak mekap tacap abes fixie neh !
balik kerja , mandi2 teros ride , tak sabar punye pasal !
lihatlah kegemukkan saya , cepatlah 17hb !
mantop laa itu pink kalerr !
macam macam nak tukar . duet ouh duet . masyam nak sponsour tak ? hehe
actually , 17hb ni geng anak mersing ade buat aktiviti 'mengayuh gaya hidup sihat' . so daku memang dah lama tak join aktiviti kesihatan begini . sementara ade kat mersing ni , grab it . join je semua . last week dah mendaki (nantikan post nye) , next week ade karnival , next two week , RIDE !






No comments: