Saturday, January 5, 2013

It's a birthday !

It's a Birthday Time ! Macam biasalah kan , bila new year je , keluarga besar aku akan menyambutnya . opss ! bukan sambut new year , tapi sambut ulangtahun kelahiran makcik aku .... Tarikh lahir 1 Januari 19__ ? RAHASIA . yang penting , bertambah setahun :)

Bila dah pergi sambut birthday , mesti lah ada hadiahnya . kali ni hadiah kami so simple tapi bermakna . boring lah tiap tahun bagi benda yang sama kan ?
 Ikan Kelisa dari Syahid :)
 nice bungkusannya , siap ada lukisan .
 Yang ni , aku sendiri tak tahu apa isi dalam . balik kerja tengok memang dah siap bungkus .
 Bila makan besar dengan family , aku memang laa nak jadi paling hot . cehh hot ke ?
 kek ni terbang khas dari senawang , jauh tu !
 menu utama , chicken chop untuk kanak kanak . mak dan bapak makan nasi berlauk laa . aku makan dua pinggan chicken chop ! nampak tak kuat makan kat situ
 bacaan doa sebagai permulaan majlis .
tengok budak banyak mulut tu , belum suruh makan , dia dah sumbat dalam mulut dulu .
 Inilah birthday girl ! girl ke ? hehe . Happy Birthday Acik !
Atok & Nenek Kesayangan ! 

makan time ! nampak tak kanak kanak semua makan chicken chop !
Atok steady , minum air masak je . kaki tu tunggu masa nak kena potong . jangan minum manis manis !
Sesi memberi hadiah . nampak muka bahagia acik
ni budak paling kepoh , bocor semua rahsia hadiah sebab mulut dia
banyak hadiah...kalah aku yg muda ni !
muka gembira dapat tudung leopard ! danial cakap tudung rm5 ! HAHA !

saat saat macam ni laa yang membuatkan daku sangat bahagia . membuatkan daku berfikir , tanpa mereka , daku masih ada keluarga yang sayang akan daku . birthday selepas ni , birthday syahid !


No comments: