Tuesday, April 23, 2013

Macam S.Jibeng Pun Ada

Semalam , melawat kawan baik yg sakit . Sports Injury . Bola Sepak la , sukan dia sejak sekolah .

Menurut mangsa : first game , first half tu aku leading , pastu team lawan tumbok mata aku , tatau la tertumbok atau sengaja . tapi aku teros tak sedar diri . mata aku keluar darah banyak giler , bengkak terus mata aku .
Adat bermain , ada menang ada kalah , ada yang dengki lagi iri hati . Takdir kau kena , Allah nak tarik nikmat dia sekejap , susah kan hidup dengan mata sebelah je . Insaf sekejap bila datang melawat dia . fikir positif je . Semua ini ada hikmahnya .
 Jumaat ni ada rawatan susulan kat Hospital Sultan Ismail , bukak jahitan kot . semoga cepat sembuh ye , kesian tengok kau . nak ketawa pun tak boleh . yelah , urat mata kan kat kepala .bila dia ketawa , menangkap terus kat kepala . so kepala dia jadi sakit .
Muzammil @ Mamel . dah macam S.Jibeng pulak , malam malam berkaca mata hitam . mata asek berair je . 
Takziah mamel . semoga cepat sembuh , dah boleh keluar nanti , kita lepak okay .


No comments: