Wednesday, March 11, 2015

Nak Promote Business Sikit eh..

hye korang ! masih belum berkesempatan nak update blog everyday . time management masih huru hara . biasalah , baru nak menapak kan . Insyaallah slow slow cuba urus masa dengan betul lepas ni . short update je arini , nak promote sikit business bantal aku .

Aku buat business kecil kecilan  , buat kat rumah je . hasil kerja aku , adik dan mak aku . kalau diorang ni takde , taktau laaa macam mana business aku ni . thank you mak and adik . Okay , semua bantal bantal aku ni handmade . semua jahit tangan . 

Insyaallah sebelum raya ni akan keluar beberapa produk baru . idea sangat banyak . tapi masa tak cukup . nak upah pekerja , masih belum mampu . siang je masa yang aku ada untuk bantal bantal ni . malam dah meniaga makanan kat food court pulak . hehe



yang last ni , feedback dari customer . suka sangat pilihan warna dari customer ni . cantik !!

Okay untuk korang yang nak order , jangan malu jangan segan .
 jom je whatsapp aku - 0177949838 / 01132117347 .

ataupun korang nak cuci cuci mata dulu , boleh survey 
facebook : Reben Popeye
instagram : rebenpopeye

okay cukup sampai sini dulu , nak sambung siapkan order customer . bye uolls ! thank you sudi baca , jom support aku ehh . jumpa lagi nanti !



No comments: