Tuesday, May 24, 2016

Lepak Tengok Bola

lama tak bersiaran kan , kerja aku sekarang ni sangat menghalang untuk aku update blog tiap hari . stress hakak tau . sebab aku ni tak suka + tak reti update blog guna phone . nak jugak mengadap depan pc ni haaa . kan .

okay nak cerita sikit je . aku ni antara peminat bola sepak tanah air . wahhhh . pasukan kegemaran aku dah sah sah la JDT . dah kita orang JDT kan . semangat lain macam kalau perlawanan yang melibatkan JDT ni . dan satu perangai aku , kena tengok kat kedai . kalau tengok kat rumah tak berapa feel .
sebab bagi aku , sofa kat rumah tu adalah tempat tidur aku , kalau aku tengok bola kat rumah , 20 minit kemudian , bola tu yang tengok aku . last sekali tau keputusan je . ohhh sangat tak membantu ye ,

maka , tiap kali ade game , memang siap siap nak keluar lah . kecuali kalau ada hal yang lebih penting dari bola . feel tengok kat kedai , sama je meriah macam kat stadium , bezanya kat kedai takleh nak lompat lompat joget joget macam kat stadium eh , behave sikit makcik pakcik dok tengok kiri kanan . hehehe .
cuma apa yang kitorang mampu , bila goal je , kitorang bersorak sambil gendang meja . ohhh , ni port feveret aku , so kitorang dah ada meja kitorang sendiri tauu . eye level punya spot . haha . korang layan bola tak ?

Majulah Sukan Untuk Negara . Motif ? Teruskan menyokong JDT ...aleee aleee....



No comments: