Saturday, February 4, 2017

Family Day Company

Selama bekerja , tak pernah rasa se happy gini , happy join family day . company sebelum ni takde family day pun.. sebab jaga site kann . company sebelum ni ada tapi macam krikk krikk je family day nye . Alhamdulillah , company baru ni family day dia best . Target tahun ni punya family day nak bawak suami ! seronoknyee dapat honeymoon free ! hahahaha .

Sebab family day tahun lepas masih berstatus single , maka kita krik krik je lah dengan geng bujang . Gambar banyak hilang sebab fon jahanam dengan tiba tiba . nanti kita up entry pasal fon ehh , kalau rajin lah .


sebilik dengan mek ni sebab kita #gengsingle . tapi sangat happening laaa . best , terasa kemeriahannya . walaupun jadual pack , penuh dengan aktiviti , tapi kami berasa sangat gembira . terima kasih kepada pihak pengurusan .

tahun ni katanya nak buat kat legoland eh ? wahhhh menarik tu bos , saya memang nak kawen tahun ni jugak ! sebab nak bawak suamiiiiiiiiiiiiiiiiii . *hempuk kepala sendiri*


Special Night Dinner temanya Smart Casual . yang kita ni tak reti bergaya sangat . pakai ape ade je lah . bila tengok gambar ni baru perasan , yang lelaki semua ada tema kotak kotak , kau dah kenapeeee .

Ni lah Team Mersing , ya , memang aku sorang je perempuan . mungkin memang dah ditakdirkan aku tak boleh kerja dengan perempuan lain . company sebelum sebelum ni pun aku seketul je perempuan . dalam adik beradik pun aku seketul je perempuan . syahduu .

Family Day company korang camne ?  best tak ? ape yang lain nya ? meh la share...


No comments: