Monday, April 23, 2012

LUPAKAN DIA~

monday bluess~~ bukan bluess je ni , segala macam kaler ade neh ha . nak buat keje tak boleh . segalanya jadi blurr . blurr dan blurr . loading tak habes . hadoy ! tapi tetap tangan nak update blog , siket pun jadilah . nak balik dah ni . last month , sesi meluahkan perasaan dengan sahabat tersayang . sampai nanges2 nokkk . sentap !

dipendekkan cerita , daku luah segala yang terpendam dalam hati dan otak daku selama ni . jawapan dari dia :
mmg payahhhhhhhhhhhhhhhh nk lupakan....
tapi 4 da better future, kau beik lepaskan dia n lupakan terus...
sbbbb!!!!!!
lelaki tu mulut kata sayang...
hati kdg2 je sygg...
ada masa n tempatnya die akan sygg..
bukn setiap masa....
.. kalau betul die sayang, n setia, knp die bole main pmpn lain...
dan aku rasa ni bukan nk tuduh la...
jgn pikir aku bukan2.,.
kite open minded k...
hmmm
(sensored)

okiee yang ni sila jangan muntah , ini copy paste dari inbox fb . KENYATAAN JUJUR DAN IKHLAS dari anyzz:
2nd,...
kau lawa....
kau slim...
kau cntikkk....
bnyk kelebihan kt kau...
kau pun ada dip....
ape lagi kau nk???
jadi nasihat aku..........
cari lah org lain....
lupakan dia...
LUPAKAN DIA.....
ni nasihat aku sbb aku da ada pengalaman.......
aku dulu bnykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
scandal....(opss!)
n boyfie.....
tapi aku selidik semuanya haprak..
nk main2 kan je...
mmg la dah bwk jumpe mak bapak....
konon2 nk mintak restu lah...
tapi x sebenarnya....
tu cuma lakonan....
supaya die boleh wt kau rasa itu sume dah kukuh dgn hubungan u all....
mereka nak main2 saja....
okay 3rd.. aku nk kau pikir....
kau confemmmmmmmmmmm sgt9 ke yg die tu sygkan kau?????
dgn bukti duit n kata2????
(highlight kt situ k...)
DGN BUKTI DUIT N KATA2
confem????

tapi hakikat yg kau perlu ikut adalah, TINGGALKAN dia....
dia bukan lah lelaki yg baik untuk kau....'

dats all
(yang ni takleh bla , macam bagi ceramah)

sesungguhnya , luahan diatas ini diiringi dengan air mata . segala yang terbuku di hati terluah juga . ringan siket beban dalam kepala otak ni . sejak dari itu , daku cuba dan cuba untuk melupakan . cuba mencari kebahagiaan dengan cara daku sendiri . sungguh orang pandang serong , sebab selalu keluar dengan lelaki yang berbeza , itu kehidupan daku . daku tau dengan siapa daku berkawan . to sahabat , terima kasih untuk segalanya . teruskan aktiviti penyiasatan kaw untuk calon calon suami pilihan aku . HAHA !

mood : nak kawen dahhh !

No comments: