Tuesday, April 10, 2012

si gagah kecewa~

selamat siang ! wahh poyo bahagia padahal hati sengsara . seriously dari semalam lagi daku tersangatlah takde mood . kepada si gagah , maaf yea  terpaksa balik dalam keadaan yang sangat kecewa . kecewa dengan saya kan ? saya memang jahat laa buat awak macam tu semalam . and fyi , sampai sekarang saya rasa sangat bersalah sebab buat awak . saya takde mood nak bekerja harini . dan nak tau tak ? dari pagi tadi satu keje pun saya tak sentuh . hebat tak ? HAHA !

actually entry ni bukan nak cerita pasal lu la gagah , nak cerita kerinduan daku pada anak anak daku  neh . anak anak ni pun rindu kat daku . kalau boleh tiap hari nak ber3G . nak tengok diorang . rindu sangat ! gambar je laa jadi pengubat rindu . tapi tetap rindu !
gambar masa nak hantar daku balik Mersing .  tengok muka sedih kakak *kononnyee
senyum dalam tangisan . okie bubye Selangor  !
kesayangan ! nakal tapi sangat manja . betto !
si kecik yg sangat manja ! syamil si budak giler 3G .
okie penat mengharungi kesesakan lalu lintas . kami memang suka bergambar .
cik na janji , ada masa nanti cik na balik okeh ? cik na nak pelok semua orang ! rindu sangat ! bulan 7 nanti cik na g melaka , nanti ajak ibu datang sana taw ! muahhx !


No comments: