Tuesday, August 14, 2012

Janji Zorro memang Zero~

Iftar bersama sahabat ! Dapat jugak menikmati Iftar bersama sahabat daku neh . just simple plan . deal time , sampai masa , jumpa then mencari tempat makan . since ade lagi 15 minit nak berbuka . kami sebat je kedai mana mana pun . janji dapat Iftar bersama . Kedai ni sangat lawak . belum sempat sebut habis nama menu , si waiter cakap takde .

Maka , kami pun order laa apa yang ada dalam menu . Menu pertama sampai , chicken soup ;
dah macam mushroom soup dah . masing2 gelak tengok sup neh . makan laa kau nakk .
 menu kedua yang tiba : Pari Bakar . try rasa jap . ok ngam ! tak pedas sangat . so boleh telan dengan nikmat . menu ketiga sampai : Nasi putih . telan telan air liur nampak nasi . macam mana nak makan , kuah takde ? dengan muka lapar , terus letak chicken soup yang sangat western tu kat nasi aku . perghh nampak macam sedap . Fahmi mengikuti jejak langkah daku dengan muka sangat tak bersalah . HAHA
ini lerr rupa nasi aku bila dicurah dengan chicken soup tu . memang tak reti makan nasi takde kuah !
menu seterusnya yang tiba : telur dadar + kangkung belacan . memang aku tak sentuh laa sayur tu sebab ada that Belacan . mau tercabut hidung kalau makan . hihi . mereka berdua makan sayur itu dengan penuh nikmat . okayy aku jeles !
 Di bawah ini adalah sahabat aku yg sudi melayan kami ke sana sini . tenkiu beb , nampak muka bosan , nampak peluh menitik . tapi kau tetap tabah layan kitorang . next time turn aku k . jangan risau . janji ditepati . HAHA !
licin beb makan . soup takleh bla !
 nak tau kami makan di mana ? Di ZORRO . haha . Zorro ouh Zorro , kau memang Zero ! sumpah tanak jejak sini dah lepas ni . Remember that Sahabat . haha .
Sila salahkan tudung tu , sebab dia buat muka aku sangat BULAT !
percubaan menguruskan bentuk muka bersama Nadia ! 

No comments: