Sunday, May 12, 2013

Anda Dah Tebus PKB ?

Di Hujung Minggu Ini , Mari Kita Bercerita Tentang Rebat RM200 Untuk Belia .
PAKEJ KOMUNIKASI BELIA
Disebabkan Blackberry Aku Buat Hal , Maka Aku Telah Merasa Kesunyian , Hidup Di Rumah Yang Tiada Internet , Rasa Seperti Tidak tahu Tentang Dunia Luar . 
Maka , Aku Terus Isi Borang PKB Ni , dan Print , Dan Tebus !

Sebab Utama Aku Nak Beli Handphone Baru Adalah Nak Online 24Jam Semata Mata .
So , Sepupu Aku Suggest Satu Jenama Baru , NINETOLOGY .
Makcik Aku Pun Ada Pakai Tab Jenama Ni . 
Function Sebijik Sedebuk Macam Samsung , Keluaran Malaysia .

Aku Tebus Rebat Ni Kat Selangor , Kebetulan Memang Ade Hal Nak Balik , Pastu Sepupu Aku Memang Pakar Bab Handphone Ni , So Decide Nak Tebus Kat Selangor . Banyak Penasihat . Dengan Menggunakan Rebat , Dan Duit Dalam Purse Hanya Ada Rm200 Time Tu , Aku Dapat Jugak Beli Handphone Ni .

Harga Sebenar Handphone Ni RM399 . 
So , Rebat RM200 + Duit Aku RM99 + Memory Card RM30 .
So Total Duit Aku Keluar Hanya RM129 .
Mesti Ada Yang Pelik Kan , Harga 399 , Tapi Kenapa Bayar 299 je ?
Ini Kelebihan Kalau Amek Model Ni , Sebab Model Ni Memang Khas Untuk PKB , So Dia Bagi Special Price . Kata Cina Tu Lah . heee .

Inilah Handphone Aku : NINETOLOGY PALLETE - GREEN

Handphone Kecik + Comel je . Muat Muat Kat Tangan .
Mesra Pengguna . Fully Touch Skrin .
Yang Penting , Android . Boleh Online 24Jam Tanpa Henti .
Maka Chenta Hati Tidak Bosan Lagi .
WeChat , Whatsapp , Viber , LINE , Semua Ada !

Sedang Menuju Target Untuk Handphone Yang Lebih Membahagiakan .
Henfon Ni Dah Ada Yang Booking . errr ?


No comments: