Monday, May 27, 2013

Berlumba Nak Kahwin !



Cuti sekolah dah pun bermula . Maka bermula lah jugak majlis kahwin sana sini . Berlumba Lumba nak kahwin . Waaaa nak jugak lah gitu ! Ade sesiapa nak ajak saya kahwin ? ngeee~~

Sempena Cuti Sekolah kali ni , majlis pertama yang aku hadiri adalah majlis Pernikahan Kakak Kawan Baik Aku . dulu masa sekolah memang rapat dengan adik beradik dia , lepak , makan , tido , sorok pakwe semua kat rumah dia laa..sebab adik beradik dia ramai . semua satu kepala . best je . 

Opss bukan nak cerita pasal masa lalu , tapi nak cerita pasal WEDDING !
8.30pm , lepas isyak , aku bersiap nak ke Masjid Taman Sri Mersing untuk menyaksikan pernikahan Azie & pasangannya .
 tengah tunggu mak bersiap , macam dia pulak nak bersanding kan . mak pergi jugak sebab mak rapat dengan mak pengantin ni .





 geng bas sekolah . hihi . yang tengah tu Ain , Kawan Baik Aku , Adik Si Pengantin Perempuan .
 
















Bergambar Kenangan dengan Mak & Ain Atas Pelamin . Nak Amek Berkat Katanya . Gataiii !

hari bersanding aku datang awal sebab banyak sangat majlis . jemputan penuh atas meja . jadi gilir2 je . so gambar bersanding ni , aku amek kat fb Ain . TQ Ain .
Tahniah Buat Azie & Pasangan . Semoga Bahagia Hingga Akhir Hayat .

No comments: