Monday, January 13, 2014

bunga bungaan bahagian aku

1 Januari lepas , birthday makcik aku . tapi tak sempat celebrate lagi . sebab on that day , dia demam teruk . esoknya pulak , dia kena hantar hospital JB . so kami tangguhkan semuanya . Alhamdulillah , minggu lepas dia dah keluar hospital , masih kurang sihat . so kami decide nak celebrate malam ni kat rumah atok . 
so , kami sebagai anak buah , haruslah bagi hadiah . setiap tahun , hadiah dari kami memang hasil kerja tangan kami semua . ngehehe . keluarga kreatif laa katakan !
 dan ini hasil kerja aku . ala ala frame talk laa . tp simple . tema black n white with roses . haa kau ade ?
 bunga bungaan ni pun buat sendiri je . hasil kerja aku . mak dengan adik buat tak jadi . so , memang aku je lah bahagian bunga ni . hehe

esok update pasal majlis pulak ! tak sabar !

2 comments:

ezy.fia said...

kreatif sgt..
cantek!

yanapopeye said...

family kitorang , family kreatif . semua ada bahagian masing2 . hehe