Friday, February 19, 2016

Kerja Antara Punca Aku Gemok ?

ya , itu adalah salah satu faktor kenapa aku gemok . sebab kerja aku memang kena duduk dan mengadap komputer . takde keluar peluh . cuma pening kepala melampau sebab hari hari nak susun gambar , kaji gambar . aaa pening . 

kurang peluh , kurang excercise . pastu kejap kejap orang ni ajak makan , kejap kejap orang tu ajak makan . nak tolak serba salah . yelah , kita kena layan customer dengan sebaiknya . bos pesan , kalau orang ajak makan , pergi jee . jangan tolak . tapi kalau dah selalu sangat , tak larat oiii . sebab tu sekarang aku kurangkan makan . malam dah tak makan dah . simpan perut .


ni gambar masa lunch dengan CEO . masa ni ada meeting company , so lunch together . CEO aku paling pantang kalau orang ajak makan , tapi dia tak join . dia cukup tak suka . jadi moh ler kita makan beramai ramai .


Yang ni pulak masa farewell Jurutera Jalan JKR . alhamdulillah , perut kenyang suka hati . lepas ni nak kena mula buat excercise balik . sebab aku perasan , aku dah start malas semula . buat kerja sikit nak baring . its not good okay . 

apa exercise ringkas yang korang selalu buat kat rumah ? jom lah share .


No comments: