Sunday, March 20, 2016

Wedding Dress Anzalna

baru baru ni kecoh pasal wedding dress Anzalna kan ? rasanya semua orang tau . tipu sangat kalau tak tahu . dan tipu sangat kalau kau tak gila tengok dress dia . aku first time tengok , aku dah ...WOW!!

Anzalna memang minat Barbie . masa bachelor party dia pun tema nya Barbie . sana sini barbie masa event tu . suka tengok . gigirl sangat . tak sangka pulak wedding dress dia pun inspired by Barbie Maripossa . barbie paling cantik penah aku tengok .

(sumber gambar : google)

kebetulan pulak , aku memang tengah plan macam macam untuk wedding aku yang bakal tiba tak lama lagi . cewahhh ! menipu sangat lah tak lama lagi . tapi memang dah macam macam dalam kepala hotak aku ni . 

aku request kat mujibur , nak dress macam ni , kau tau ape jawapan dia yang menghiris jiwa dan raga aku ?

"you dah cukup cantik & kurus ke nak pakai dress macam Anzalna ?"

whatthefishhhh sangat statement gitu kan . maka aku pun berhuhu dan melupakan cita cita aku itu .

(sumber gambar : google)

ehh hello , bakal mak andam aku pun suka sangat dengan dress ni tau . maka aku ada laa design sikit sikit , pastu adik pulak tambah idea untuk dress aku . one day adik nak lukis balik dress tu ., pastu nak hantar kat tailor , lepas tu suruh mak jahit beads banyak banyak . lepastu pakai on my big day , lepas tu simpan untuk anak anak aku pakai . wahhhhh seronok gitu !

semoga impian menjadi kenyataan !! doakan aku ! doakan aku !


No comments: