Friday, October 7, 2016

Abah Penerima Decoder MYTV 2016

Ternampak kawan post dekat fb , dia dapat decoder MYTV . saje je lah cuba nasib check No IC , mana lah tau kot aku antara penerima . tapi ini yang aku dapat ;


tak berapa nak kecewa sangat lah . sebab memang tak mengharap pun . tapi pagi tadi dapat call aku dapat pokok kurma . haaaa lagi 5 tahun aku jadi tauke kurma lah . jangan jelesss . okayy back to our story , apa yang aku tau ..MYTV ni dia macam Asterukk . tapi lagi bagus . hujan lebat pun kau boleh tengok cerita kegemaran kau dengan tenang .

Buat masa sekarang, saluran yang disiarkan menggunakan decoder MYTV ni ialah TV1, TV2, TV3, TVAlHijrah, NTV7, 8TV, TV9 dan Bernama News Channel (BNC) . Not bad lah kan . rumah aku pun selalu je layan TV3 . lagi best dari channel asterukk yang lain . hehe

Aku saja saja lah check No IC Mak dengan Abah . ehhhh Abah dapat lah ! waahhhh terus suka !


tak sabar nak balik , nak bagitau semua orang . hahaha excited sangat nih . tunggu jee laa erk decoder ni sampai kat rumah . tapi nak kena beli arial lah pulak . takpe , syukurrrr lah dapat . antara insan terpilih .

korang dah check ke belum ? yang belum tu meh laa check kat link bawah ni ;

http://mytvbroadcasting.my/index.php

atau sebarang pertanyaan boleh hubungi team MYTV di talian ;

1 300 80 6988


No comments: