Monday, October 17, 2016

Happy Birthday To Me & Him

Aku sejenis pekerja yang susah sangat nak amek cuti . bila hujung tahun , baki cuti memang berlambak ... entah la , rasa lagi bagus cuti tu aku simpan untuk benda yang penting penting .

September , bulan aku . bulan birthday aku . Mujibur kata dia nak datang Mersing , tiga hari . wahhh nak bercuti sekali ehh . yelaa orang tak pernah datang Mersing kannn . demi mu sayangku , aku amek cuti dua hari . memang suruh dia datang time hari kerja . bukan apa , Mersing ni kalau time cuti , pack . orang luar banyak datang .


paling best , hari selasa petang tu . bebudak office cakap - Selamat Bercuti Yana , Take Care . dan tetiba aku terharu . alahaii sweetnye kengkawan aku nii . besttt . dulu officemate tak best macam ni , sejak ada budak budak baru ni , aku makin happy.

Patut laa si Mujibur ni beria nak datang bulan 9 , rupanya dia nak celebrate birthday kita . sweet sangat lah dia niii . geram pulak kita ! hahaha . pandai betul dok pakat dengan adik adik , adik adik pun jenis dengar kata . ehh makin geram aku .


terima kasih yang tak terhingga buat kesayangan . terima kasih tunaikan impian saya . terima kasih buat saya happy sentiasa . terima kasih kat family dia jugak . happy birthday to me . imma happy girl !

 1 Oktober - keluar lepak dengan kawan kawan . yelaa aku cuti dua hari , tapi tak lepak pun dengan gadis gadis aku nii . nak lepak lepak santai jee . tetibe Pejah datang bawak kek , alahaiii ... terkejut dan termenangis kita . baiknyaaa sahabat sahabat saya . tak pernah lupa untuk celebrate birthday kita . saya sayang sahabat sahabat saya .


2 Oktober -  termengidam KFC . ajak dua gadis ni , laju je lah . Alhamdulillah . syukur punya sahabat yang sentiasa ada di sisi . kiranya seminggu ni , aku happy sangat lah . tak terkata . ni birthday paling best kot . ke tahun depan birthday paling best ? hahaha opps !


5 Oktober - September Babies Birthday Celebration oleh management . terkejut dan terharu sebenarnya . bulan bulan lain takde pulak diorang sambut . haiii , bertuah betul orang orang bulan 9 ni kan . hehehe . Thank you team !


dannnnnn.... birthday dia pulakk .

16 Oktober - kita kerja . dia kerja . memang tak boleh nak datang mengadap dia kat sana . ini je yang mampu kita buat . ALhamdulillah , dia terkejut & happy sangat . padan muka . orang dah kata jangan tidur , degil . kan dah kena snap muka bangun tido . tak sampai hati nak post . hahaha terpaksa tutup . sorry mujibur . paling kelakar , mak dia ingatkan dia ada perempuan lain , hahaha . Happy Birthday Tunang ! May Allah Bless You :)


Next month anniversary pulak . nak datang sana lah . suprise lagi !!

No comments: