Sunday, November 13, 2016

Review Filem Sunk In The Womb

Cerita ni dah lama . dah keluar kat astro pun dah lama . tapi aku je baru sibuk nak review . sebagai simpanan masa depan . bila aku dah jadi ibu nanti , jangan kejam macam ni pada anak walau apa pun yang jadi . suami pun , jangan macam macam nak tinggalkan aku , buat aku stress bagai . mintak jauh la semua tu ye . aminn .

Sunk In The Womb , aku pasti ramai yang dah tengok cerita ni . macam macam respon aku tengok kat fesbuk tu . Apa yang aku tahu , cerita ni memang adaptasi dari kisah benar di Jepun , ishhh takut !

sumber gambar : google

Pada pandangan aku la , cerita ni sangat lah slow . jalan cerita dia sangat perlahan . aku sempat buat keje kot sambil tengok cerita nii . sebab aku tengok pun kat office kan . hehe . Aku sangat tak sabar nak tunggu ending cerita ni , yelaaa sejam lebih menahan kesabaran dan kebosanan yang sedikit . hehe .

So far, cerita dia sangat sedih dan menyayat hati . kaum ibu yang tengok mesti nanges erk . aku okay lagi . tak nanges pun , tapi agak terkesan di hati laaa . cerita ni juga ada pengajarannya buat kita semua .

 sumber gambar : google

Yang mana tak tengok lagi tu , boleh laa tengok yee . Budak kecik ni sangat pandai berdikari . makan macam macam untuk isi perut . sedih tengok dia makan mayonis je . ngeri jugak tengok dia bukak tin guna pisau je . seram wehh ! budak kott .

tapi paling sedih bila mak dia sendiri bunuh dia di saat dia hampir mati kelaparan . kesiannya awak budak kecik . Ibu awak kejam tauuu , pergi berpoya poya dengan lelaki . tapi salah ayah awak jugak , tinggalkan mak awak macam gituuuu jee . sedihh tauuu .

Okayy , tu je nak cerita .

Terima kasih laa sudi membaca :)

No comments: