Tuesday, November 22, 2016

Masalah Memang Selalu Ada !

Bulan lepas , Oktober . aku rasa bulan bermasalah aku kot . Aku buat benda baik pun kena kecam . kena marah . kena herdik . Paling kesian kat Mak Abah laa . Aku tolong menangis untuk diorang .

Aku cuma anggap ini semua dugaan , sebab BFF pernah cakap ;

"kalau nak buat benda baik , memang macam macam dugaan kena hadap"

Aku faham benda tu sebab permulaan benda baik tu pun memang dah ada dugaan . aku cuma kuatkan hati , fikir positif je . Yakin Allah tu ada dengan kita .

Syukur jugak bulan Oktober ni , ada banyak aktiviti company . dapat lah jumpa kengkawan yang selalu buat aku gelak ketawa . Alhamdulillah .


Masa snap pic ni aku tanya ;

Aku : Raja , kenapa muka kau separuh je ?

Raja : Sebab aku kan korang punya "other half"

Aku & Mizah : - - - - 


Pesan aku untuk korang dan diri sendiri jugak ;

Masalah memang selalu ada , tapi... kengkawan kan ade ! so kita enjoyy !!


Aku jenis yang , kalau ada masalah , aku tak fikir sangat . aku takde laa sampai nak stress , paling hebat pun , bila aku dapat masalah tu aku akan nanges , lepastu tido . bangun tido je aku tak fikir dah masalah tu . tau tau je dah setel .. itu aku laaa .

korang setelkan masalah korang camne ? meh laa share ngan akuu . ecehhh .


No comments: