Monday, November 14, 2016

Review Filem Ouija 2 : Origin Of Evil

Lately ni aku dah semakin rajin tengok wayang . Adik adik kat office ni rajin ajak kakak dia ni jalan jalan tengok wayang . seronok kan ? takdela bosan sangat hidup aku ni . tenkiu adik adik .

Cerita ni kannn .. orang sakit jantung sila jangan tengok . banyak giler kejutan . dah laa time kitorang tengok tu , orang tak ramai . memang suara aku je laa yang kedengaran . bebudak nii gelak jee . hahaha .

sumber gambar : google

Aku taktau laa pulak cerita Ouija ni adalah cerita sambungan . patutlaa masa tengok cerita ni , rasa macam pernah tengok cerita macam nii , si Mujibur pun cakap cerita sambungan . aku ni bahagian layan jee , budak ajak tengok ceita apa pun aku layan jee .

Cerita ni start seram bila mak dia beli papan baru untuk props sebenarnya . Papan Ouija tu papan kayu yang ada huruf huruf dan simbol , alaa macam papan spirit tu lah .

sumber gambar : google

Cerita ni seram dia biasa biasa jee . tapi terkejut dia tu tak tahan . tapiii Conjuring punya terkejut lagi tak boleh blah , tiap masa aku sakit jantung , hahaha !

Hantu Ouija keluar sekali sekala jee . Hitam macam hantu apee tahhh . hantu minyak kot , eehhh ada ke hantu minyak ? sebab dia hitam berkilat lembik gitu kannn . tak seram sangat pun hantu dia . yang seram adalah muka Doris .  

sumber gambar : google

Cerita dia tak terlalu perlahan . okayy okayy je . best laa . Cuma macam aku cakap tadi la , kejutan kemain banyak . bunyi tutup pintu pun boleh buat bergegar jantung , So , kepada korang yang belum tengok lagi , sila tengok . best okayyy ... boleh layan laaaa .

Ok Bye Doris !


No comments: