Thursday, November 11, 2010

B E R U B A H


hye all . okie nak story . sad story lagi ke ?
hurmm , agak la .
meh meh , td aku kemaskemas meja *since dah nak abes exam , aku jumpe EN.DIARY , kesian dye duduk sorangsorang , berabuk . sobsob . aku amek dye , pelokpelok dye . oh gosh kesian dye . dah bape lame aku tinggalkan dye . aku bukan tinggalkan dye teros , cume curang siket je since dah ade MR.BLOG . hehehe . sangat sadis melihat rupa paras EN.DIARY . maaf ye , saya sibuk siket lately *alasan ! hampeh kaw popeye . haha .

bukan ape , sejaksejak menghadapi bulan final neh , sangat tak rajin nak pegang pen . serious ! masuk exam pun tangan terketarketar pegang pen , lenguh , tak mampu untuk menulis essay yang panjang jadah haram uh . *tapi camnecamne pun kene buat gak kan . cakap nak berjaya . haha .

okie , takmo celoteh panjang , itu saje untuk hari ini . ngeheheh .

to EN.DIARY : maaf yer kite curang siket dengan awak .
to MR. BLOG : maceh , salu dengar luahan + sad story kite . hehe .


No comments: