Saturday, November 20, 2010

tipu sunat , ade ke ?


haha , okie rase bersalah tak kalau dah menipu ? tapi tipu sunat takpe kan ? *ade eh tipu sunat ? tah tatao , no komen . nak mintak maaf pada si dye yang sudah kene tipu ngan aku . aku ngan masyam tipu kaw ade sebab . sebab perangai kaw gak . mulut kaw tu wat aku tacing se tacing tacing nye . mak aku pon paham situation aku now . then aku dah perasan now , kaw macam nak kembali ke perangai lame kaw . kepada kaw , ingat ingat la , selame ni ape orang wat atas perangai perangai kaw . takkan nak balik perangai asal kaw wahai anak bunian . haha . *masyam cakap !

okie , aku dah mintak maaf kan ? masyam pon da datang bawak hadiah , sebab aku yg pakse . then masyam ngadu kaw macam nak tanak je layan dye . ape kes ? kalau aku yang datang , comfirmcomfirm aku pon dipinggirkan rite ? haha . takpe la , apeape pon , majlis dah berjalan lancar kan ? ramai gak yang datang . tahniah yer . and mintak ampun dan maaf sekali lagi . winkwink~~

arini mood daku tak berapa okie sebab semalam kene marah dengan masyam . sangat sadis . haha . takpe , abaikan saje masyam uh . hehe . t da jumpe tak marah la kan ? hehe . marah marah rindu tu , i noe eu masyam . okie la . tanak cerita banyak . nak siapsiap neh . dapat invitation join BBQ ! balik mersing sokmo kawankawan wat BBQ , camne tak gemox . ahaks !
okie all , tengs reading . tcre . daaa~~

No comments: