Tuesday, November 6, 2012

Kenduri Akikah~

Sabtu , majlis akikah kat rumah atok . aku antara anak dara yang paling cargas bekerja . so kena laa siap dulu , sebab aku la yang akan ulang alik ke depan dan ke belakang , hantar makanan , dan menjadi penyambut tetamu . kena laa dengan mulut yang ramah ni kan .
 simple saje , bersiap untuk ke wedding kawan sekali . next entry la ye :)
 ni budak yang akikahnya . Danial Farish dengan adik dia Fitri , baby dua bulan , omelomel !
 Hj Dollah , atok aku setia menanti tetamu datang , 10kali aku ulang alik hantar makanan , 10kali jugak la dia tanya , apa tu , apa ni . kemudian membebel . banyaknya lauk , sape nak makan semua semua ni . adoyy atok , jap lagi kan orang surau datang , diorang lah yang makan . kalau tak habis boleh bagi kat orang orang yang tak datang .
 ohh selit jap , poster keluarga . sebab Raya Aidilfitri tahun ni aku beraya ka kampung , so tak nampak laa poster ni . hehe . Salam Aidilfitri , sekali laa dengan Salam Aidiladha kann . hehe
 gambar tetamu lelaki tak sempat snap sebab sibuk melayan tetamu wanita kat belakang , rumah atok aku ni rumah kampung , so rumahnya panjaaaaaangggg ke belakang . hehe .

Selepas kenduri selesai , sesi membungkus dan menghantar lauk . macam biasa , muka ni jugak yang pergi hantar . Takpe , dapat pahala . Insyaallah . Aminnn :)

No comments: