Friday, February 22, 2013

Berkatilah Hubungan Ini

SAHABAT...untuk selamanya . KAU DAN AKU SAHABAT  . Untuk selamanya . untuk Selamanya......

Ini nak cerita pasal SAHABAT . DIA & DIA . ANYZZ & NADIA . Ini SAHABAT SAMPAI MATI weh . gile sayang kat mereka dua neh . sayang ketat ketat lah ! 
 Komunikasi adalah sangat penting untuk sebuah hubungan persahabatan . Yes , suka duka bahagia gembira sedih menangis sakit otak tension pening serabut bersama . Aku sangat menghargai hubungan persahabatan ini Ya Allah .
 Aku sayang DIA & DIA . Ya Allah tolong berkati hubungan kami . buat KAU & KAU , jagalah hubungan ni sebaiknya . Aku sayang KAU & KAU selamanya . Insyaallah kita kekal selamanya .
 Walaupun kami sangat rapat , tapi kami sangat jarang mempunyai masa BERTIGA . aku kat Mersing selalu dengan si NADIA , kalau bosan , naik JB selalu lepak rumah ANYZZ . segala masalah share dengan mereka berdua . ANYZZ lebih memahami , NADIA bahagian melayan dan malas layan benda remeh . tapi NADIA sangat boleh diharap bila kita sangat memerlukan bantuan . 

TERIMA KASIH atas segalanya SAHABAT . I LOVE YOU TWO !

No comments: