Saturday, February 16, 2013

Meet My Azman Ashaari~

EHEM ! ENTRY INI KHAS UNTUK MR.AZMAN ASHAARI !
*sila senyum senyum gedik*

Happy Birthday Masyam . Happy Birthday ! Actually Happy Belated Birthday laa kan . Alaaa ape ade hal , anda selalu je sambut birthday saya salah tarikh , DUA tahun sambut birthday saya awal sehari , tapi saya terima je sebab tanak buat anda hampa dan kecewa . ngehehe . Romantik gak kau neh .

Sumpah rindu kau doh , rindu jalan jalan Putrajaya sampai bosan , rindu aku tertido atas moto pastu kau tengking , rindu kau layan aku tengok sunshine kat Pullman , rindu makan nasi kosong , rindu makan roti dengan air sirap , rindu balik Banting naik moto , rindu bergadoh kat dataran , rindu kau bawak aku g kedai 1 Malaysia for the first time , rindu nak gelak kuat2 , rindu tengok kau acah acah jogging , rindu karoke dengan kau sampai bosan , rindu nak makan kedai mahal walaupun takde duit ,  haihhh semua lah rindu !
 haa aku rindu perot boncet kau tu , macam ibu mengandung doh . mesti makin besar kan sekarang ?
 haaa tu baju yang kau beli dengan aku kan ? bila kita nak berkongsi baju lagi ? lama dah tak dapat hadiah baju dari kau .
ingat lagi gambar ni ? gambar yang aku hantar kat Photog , nak jadi model katanya . 

Sebenarnya , aku tak pernah lupa birthday kau . Aku selalu ingat , malam tu , aku tido sepanjang malam dengan harapan ada miscall dari kau , tapi hampeh . so aku assume , kau dah berjaya melupakan aku , jadi aku batalkan niat aku untuk wish birthday kau . takpe , yang penting , aku dengan kau tetap kawan sampai bila bila . So , Happy Birthday , Aku sayang kau . Aku doakan kau berjaya Dunia Akhirat . Kawen jangan lupa jemput pulak ! nak jugak aku pegi kelantan nuh ! hehe . 

bye gemok !

No comments: