Friday, February 15, 2013

Dia rentap tangan aku !

Acara tahunan , BBQ & PICNIC TIME . plan asal nak buat kat Pantai Teluk Sari , tapi memandangkan ramai yang banyak ragam dan celoteh , terpaksa aku tukar buat kat Pantai Air Papan . Segalanya dirancang dan diuruskan bersama Nadia & Mustaqim , kami bertiga yang bertungkus lumus melakukan semua ini sehingga berjaya demi mengumpulkan kawan kawan . Syabas !
 Malam tu Anyzz muntah muntah , tak sedap badan , risau , lepas makan terus suruh dia balik .
 dengan kekuatan anggota seramai 30 orang tuan ! huwaaa rindu zaman sekolah !
manja sangat adik ni , siap nak suruh supa bagai . haihhhh nasib laa badan 

kebetulan , ada yg merancang untuk sambut birthday salah seorang dari kami yang beramai ramai ni . so the 'kepala' suruh aku dengan Nadia bergaduh , sebab aku dengan Nadia ni memang sangat rapat , kalau tetiba bergaduh mesti orang pelik kan ?
ni permulaan gadoh , Nadia ajak g jauh sikit (kat tempat kek) , paparazi yg ditugaskan setia mengikut walaupun acah2 kene marah .
siap rentap tangan aku !
 perghhh dia tujah aku ! siap tarik lengan baju , aurat tetap aurat , cehh !
 dan ini dia , bersama birthday girl ! Intan .
 ini Rasyid , yg paling gelabah masa kami tengah gaduh , sebab dia bawak Nadia lama sangat .
 tadi makan nasi aku suap dia , ni dia pulak suap aku . adik....adik....
 alaaa kenapa aku tak pandang camera ? *nampak peha aku ? besar nok !
 acah acah sweet main gitar untuk Nadia .
 udang kene bakar beb ! macam perempuan time PMS . hehe
and last , kenangan bersama . SPM batch 2007 . sentiasa dihati :)

No comments: