Saturday, February 23, 2013

Siapa Lepas Ni ?

Alhamdulillah , seorang lagi sahabat telah selamat mengikat tali pertunangan . Aku & Nadia sentiasa menghadiri majlis orang , jemputlah kami , kami pasti datang . hehe .
haaa jangan terkejut pulak ,bukan dia yang bertunang ye , dia ni test power je , nak test lighting pelamin je , hehe . 
saje je aku nak snap berlatarbelakangkan pelamin tunang ni , sebab  mak dah warning mak taknak ade pelamin time tunang . Aku pun memang taknak bertunang lah . Cukup merisik dengan Nikah je . Jimat . 
 bergambar bersama si 'pentunang' hehe . nampak muka 'nebbes' dia tu haa . senyum pun macam nak nanges dah . kami sebagai kawan , tolong tenangkan dia lah kan .
 haaa ni lah tunang dia , Suhaimi ataupun Acik . Semoga Bahagia ye .
 yehaa bergambar atas pelamin bersama si'pentunang' . Tahniah kawan . Tanak tengok kau tunang kali kedua ye . hehe :)
 haaa suka sangat gambar ni walaupun gelap sikit , taktau laa kenapa suka sangat . ehh sebab ada muka aku . mestilah aku suka . weee bila laaa masa aku nak diapit pulak niiiii .

GosipGosip : Siapa lepas ni ? Who will be the next ? Jeng Jeng Jeng !


No comments: