Tuesday, June 18, 2013

Muhasabah Diri

Kadang....
Muhasabah Diri Itu Perlu..
Muhasabah Itu Penting Untuk Kita..

Lewat Ini , Aku Sering Mendengar Orang Keliling Berkata Tentang Aku
Mak Kata , Biarkan Mereka Terus Berkata & Mengata .

Bagi Aku , Sampai Bila Kita Perlu Biarkan Mereka ?
Adakala , Kita Perlu Bersuara .
Mempertahankan Hak Kita .
Membetulkan Apa Yang Tidak .

Terima Kasih Kepada Yang Sudi Mengata .
Sesungguhnya Anda Mengambil Tahu Tentang Saya .
Tapi Saya Tidak Perlu Komen Negatif Dari Anda Semua .
Kerana Saya Masih Ada Keluarga Yang Setia Menjaga Saya .

Pesanan Dari Saya :
Saya Tak Dengar Dengan Telinga Sendiri Takpe .
Jika Berani Marilah Bersemuka .
Katakan Apa Yang Ingin Dikata .
Silap Kata , Buruk Padahnya .

Post Ini Dituju Khas Buat Manusia Kolot Yang Sering Mengata


No comments: