Friday, June 28, 2013

Mungkin Aku Yang terakhir

Jumaat - 21 JUN 2013

Today Is The Day , Kak Cik kami telah selamat menjadi isteri kepada Abang Harris . Alhamdulillah .
Hari yang kami nantikan telah tiba , hari itu juga , semua air mata mengalir , tanda kegembiraan , tanda kesedihan atas perpisahan yang bakal berlaku tak lama lagi .
Kami sentiasa berempat sejak kecil lagi . umur kami tak jauh beza . Kak Cik & Ninie sebagai kakak . Aku & Nana sebagai adik . kami selalu bersama . segala masalah dikongsi & diseledaikan bersama . Dengan perkahwinan ini , kami tidak akan bersama lagi . Kak Cik yg pertama meninggalkan kami . kami hanya tinggal bertiga , dan tak lama lagi akan berdua .
 Antara empat orang ni , mungkin aku yang last sekali . Lepas ni , kami akan meniti kehidupan masing masing . Tiada lagi gelak tawa sampai satu pagi di depan rumah dan mak mak keluar bawakkan ubat nyamuk . takde dah saat indah tu !
 Sabtu - 22 JUN 2013

Majlis Persandingan Kak Cik & Harris .
Dan kami yg single single ni , bergaya sakan la ! tetap taknak kalah !
 Sebagai gadis yang paling cantik kat Jalan Puding tu , aku ditugaskan untuk menjadi pengapit kak cik . ehem ehem.. pengapit ok . padah jadi pengapit je aku ni , tah bila laa nak lekat jadi pengantin ! Kami gadis JOHO , bila dah jadi gadis JOHO , haruslah ade tol . meriah bila ada tol ni . hikhik . Aku suka jadi tol yang kedua last . masa tu , memang boleh pau banyak ! kalau tak bagi , kami tak bagi lepas ! so para lelaki di luar sana , sediakan tol banyak banyak ok !
 Selamat Pengantin Baru Kak Cik & Harris . Semoga Kekal Hingga Ke Hujung Nyawa . Abg Harris , Jaga Kak Cik Elok2 . Cepat Cepat Buat Baby Ye...Nak Tambah Koleksi Anak . Hikhik .
Perkara wajib yang aku buat bila ada wedding , tak kira kat mana atau wedding siapa adalah :
 Melalak ! hahahah ! pantang nampak ! mesti nak menyumbang ! best sangat ! bab kata orang Jalan Puding , aku ni Ella Mersing . Ella laa sangat !
Meet Warga Jalan Puding , Tudung Merah Tu My Mom Laa kan..hihi ! Sayang Semua Kecuali Yang tuuu !

Outfit On That Day : 
Shawl by DarwisyDamia
Dress by Jakel

 Thank You Buat Semua Yang Membuatkan Hariku Bertambah Bahagia & Gemok Dengan Jayanya .
I LOVE MY SELF DAMN MUCH !


No comments: