Friday, July 25, 2014

Stop Bersukan Di Bulan Puasa ?

mungkin pada orang lain ya , tapi pada aku tak . aku takkan sesekali manjakan badan aku . lemak sangat nak rehat sebulan . nanti lepas raya comfirm comfirm makin malas . lagi laa perut kau dah penuh dengan ketupat rendang bagai kannn . memang tak laa nak bersenam lepas tu .

Syukur Alhamdulillah , aku punya sahabat yang memahami . sahabat yang sehati sejiwa , minat yang sama . semuanya kita buat sama sama . Bulan puasa ni kitorang keluar peluh waktu malam . lepas terawih . seminggu tiga kali .
Waktu bulan tak puasa , petang petang lepas keje kitorang jogging sampai pengsan . Jadi , bulan puasa ni kita bersukan malam je lah ye . tapi takde laa tiap hari . sebab court ni kena book dulu . siapa cepat dia dapat . kalau ada rezeki , kitorang dapat book satu dewan . so dewan tu kita yang punya , main sampai lebam .

Walaupun bukan tiap hari , kami happy dapat keluarkan peluh selama dua jam . hehe skema ayat aku kan ? 
yelahh , terawih pun dah kira sebagai senaman , balik terawih pulun main badminton pulak . memang sebaldi laa peluh . seronok , rasa segar dan sihat !
dan....walaupun main dekat luar court jee . sebab mamat mamat tu semua pro , main keje nak smash orang je . aku yang kat luar court ni pun kena smash dua kali atas dahi . power memang power !

p/s : korang buat senaman apa sepanjang puasa ni ? 

IKLAN :
instagram : yanapopeye
whatsapp : 0177949838


No comments: