Friday, April 15, 2016

Jalan Jalan Minum Petang

Aku on diet sekarang ni . jarang sangat makan malam . kalau hari kerja , just breakfast and lunch je . sesekali ade la manusia manusia ajak aku lepak ngeteh minum petang .


ni haa melayan perempuan senget mengidam mee sup . perempuan ni bela saka , kalau makan , memang tak berhenti . baru lepas makan mee sup , nanti kang dia buat meroyan nak makan benda lain . lagi lagi kalau sue ada sekali , memang bergabung meletop laa dua ekor saka ni . nasib baik iman diet aku kuat , tak berapa nak melayan sangat . makan untuk kenyang je . hehe .

yang ini pulak , melayan encik izwan kita ni . kerja offshore , balik sesekali nak lepak warung tepi tepi jalan je katanya . sanggup aku balik kerja awal demi nak melayan kengkawan . dia pulak taknak kedai biasa , nak warung jugak . puas laa aku memikir mana nak bawak dia ni . and yess ! jumpa satu ... selalu lalu je kat warung ni , tak pernah singgah . orang ramai jugak lepak sini . so apa kata kita cuba .



and yessss , kami tak salah kedai . kedai ni superb  ! sambal kicap dia win giler . nyum nyum . lepas ni boleh lepak sini lagi . teringat ingat , terbayang bayang sambal kicap dia . tengok je muka bahagia kitorang . kami orang JOHO memang suka sambal kicap ! yesss ! sambal kicap ! cendol dia pun sedap !


p/s : semoga impian nak pakai kebaya raya ni tercapai . wish me luck !


No comments: