Thursday, April 14, 2016

Ketepikan Diet Demi Sahabat

Aku memang sayang sahabat susah senang aku . Baru baru ni agak viral kat media sosial , menu western dulang kat Mersing ni . kengkawan aku yang merantau ape lagi , panas bontot lah tengok . kitorang yang dok Mersing ni , memang awal awal lagi dah try .

sebab sayang kawan and taknak bagi diorang meleleh saliva , aku melupakan diet aku buat seketika dan makan malam bersama mereka . meriah kauu . amek set paling besar . yang rm80 . makan la kau sampai kenyang .


ni full set . sekali dengan dua jug air . dalam dulang tu ada 4 ketul grill chicken , tiga ketul kambing , roti telur goyang tiga , ada fries , meatball , sosej , nugget , coleslaw dengan mushroom sup & garlic bread .


nah closeup sikit bagi saliva korang pulak meleleh . 

Rasa dia not bad la . kalau korang just nak lepak ramai ramai , tapi teringin nak makan western dengan harga yang murah , aku suggest tempat ni . tapi kalau korang betul betul nak makan western yang sedap , terasa rasa sampai minggu depan , aku suggest better korang makan kat Baek Bistro . memang terbaekk beb . harga pun tak mahal mana , paling win cheesy wedges dia . dapnye dapnye .


 ni lah sahabat sahabat aku yang merantau . aku dengan Sue je yang stay sini . tapi dalam gambar ni Sue takde , dia dah cabut dulu , nak pegi dating katanya . busy pompuan tu sekarang ni , kerja siang malam macam nak kawen esok je . risau aku .

Alhamdulillah , sahabat sahabat aku happy dapat rasa western dulang ni . melepek sorang sorang nak habiskan . baru dia tauuuuu . hahaha . aku ni adalah food hunter dalam geng ni . selalu jumpa makanan sedap atau kedai kedai baru kat mersing ni . pastu bila Nasir balik , aku akan dera Nasir ajak pegi try kedai kedai tu .

ni geng food hunter aku kat kl . kalau aku jumpa post post kedai makan or menu sedap , aku share kat dia . pastu dia kejam dia pegi dulu ngan geng geng dia . kalau sedap , baru dia bawak aku pulak . terima kasih mujibur kesayangan !



2 comments:

Mr. Doctor said...

I might as well order satu dulang tu makan sorang.. Lol

yanapopeye said...

lol...kuat makan , larat ke ? hehe