Tuesday, July 17, 2012

abam abam motor~

malam itu , menemani buah hati anta makanan . ehh buah hati ke ? oppss ! haha . tak payah jiwang sangat . buah hati aku masterchef , untunglaa sape dapat dia kan . duduk rumah goyang kaki saje . konvoi 100 biji motor dari KL , seremban , batu pahat , johor , dan banyak lagi . masterchef aku bahagian serve makanan .

mencuci cuci mata melihat mamat mamat kacak dengan motor masing masing . mostly naik KR okeh . moto besar *tak heran sangat sebab dah penah naik , tapi regret sebab tak penah bawak lagi . dengan ini mengumumkan , daku tak dibenarkan keluar . sebab sangat ramai lelaki . perempuan kurang dari 5 orang yea . hikhik .
 time ni abang abang motor tengah makan , ber BBQ sakan . gambar gambar ini di snap oleh buah hati aka masterchef aku . aku duduk dalam kereta memang tak boleh diam . kejap kejap toleh , kejap kejap toleh . haha . tengok laa gambar bawah ni , kacak kan ? aummm ! melepak dalam kereta bersama sahabat sahabat . dok tengok orang ni , tengok motor orang tu . cantik cantik !
 yeahh , mari mari berkenalan dengan si pencetus nama popeye ! let me introduce you , fahmi a.k.a megu . dia laa si pendengar segala masalah aku . dia sahabat sejati . datang datang terus masuk kereta lepak dengan aku . bestt bro , sempat lagi mengadu masalah . tenkiu kepada masterchef sebab snap gambar aku . selekeh tapi tetap cantik . muka mengantuk tapi masih boleh senyum , dah pukul 1 pagi kan . faham faham je laaaa .
 tepat jam 1.30 pagi , dengar bunyi bunyi motor , wahhh mereka nak start jalan jalan laa . cuci mata lagi , meronta nak keluar , tapi tak boleh . duduk dalam kereta pun orang dah jeling jeling . kalau keluar , mau kena terkam ! *gurau je haha . sorang sorang lalu tepi kereta , adoyyy takde ke yang sudi bawak aku . tetiba sorang sahabat bersuara ;
"pye jom naik ngan aku jap"
haha , memang taklaa kan . nanti ke mana mana kau bawak aku kang !
seronok bila sesekali join event macam ni kan . aduhh lama betul tak naik motor . rindu lah nak naik motor . hoyy abam abam motor , mehh la berkenalan dengan aku . untung untung aku dapat laa merasa jalan jaoh naik motor besau . bangga je rasa !

sumpah teringin ~!

No comments: