Friday, July 6, 2012

perut tersenyum bahagia~

salam jumaat . yeahh , bersemangat hari ni . bangun pagi tak payah tunggu orang kejut . siap boleh golek golek text dengan masyi dulu . baru bangun . hihi . kenapakah ? apakah ? lalalalaa~~

entry terperuk lagi . seminggu sudah . tak lama sangat kan . aku bersama 'double aii' ke JB atas urusan kerja . jyeahh . kerja apakah ? interview lah . akan update tentang interview nanti . entry ini bertujuan untuk menjeleskan mereka mereka yang selalu menjeleskan aku . opss ! kejam kau popeye .

bergerak dari mersing pukul 6 petang , sampai JB pukul 8 malam . sembahyang dulu kat rumah kawan ainon . bawak kawan dia pergi makan sekali . in plan nak sambut birthday sahabat , tapi dia seboleh boleh tanak datang . GERAM BETUL ! merajuk dah aku time tu , tapi takpe . redha saje .

melepaskan rasa terkilan dan kecewa dengan makan besar . yeah , makan besar ! hikhik . dah lama mengidam nak makan macam ni bersama double aii ni , akhirnya dapat jugak . yeayy ! jom jengah gambar , maaf kalau gambar tak menyelerakan , time ni aku lebih mengutamakan perot aku . HAHA . makan kedai tepi jalan je , yang penting sedap .
ainon bersama kawannya siti :)
minuman : jus oren , jus tembikai , laici , longan .
aku bersama ainul . gemok sikit dah daku . padahal dah kurang makan tu .
sotong goreng tepung idaman kalbu . sos dia paling sedap okeh .
nasi panas yang sangat banyak yang mebuatkan perut aku tersenyum bahagia .
tomyam yang mengajar aku apa erti tomyam .
siakap 3 rasa yang membuatkan aku menjilat sudu .
kailan ikan masin yang sangat melentokkan .
ibu pengantin sedang sibuk cedok nasi . hihi
my masyi dapat makan terus senyap .
dan ini hasilnya . bersih dan licin . tak payah susah susah abang tu nk buang sisa makanan kan .
ini yang tak tahan , orang dah abes makan , dia mengunyah lagi . tu laa sibuk dok tambah nasi kat pinggan orang .
cik siti begitu menghayati air longan dia ye .
nasi dah penuh dalam perot , air ade space lagi tak ? jom lumba habiskan air yang super sedap dan banyak ini .
hasilnya , lepas makan masing masing dah tanak bangun . sepanjang perjalanan mulut bising lapar lapar lapar . dah dapat makan , masing masing bisu bisu bisu . lepas makan , kami ke Danga Bay untuk rawatan perut . bawak perut jalan jalan . bia makanan turun dengan cepat supaya kami dapat tidur dengan lena . dan bersedia untuk interview esok hari . jangan gembira sangat ye popeye .
sampai sampai masing masing terus lompat naik benda ni , hihi .
jalan jalan sikit , posing sikit . aku bersama 'double aii'
okayy sekejap je , dah jom balik sebab cik siti keje malam pukul 11 . sekarang sudah 10.30 . nasib baik laa rumah cik siti  tak jauh dari danga bay tu .
ehh cover macho lak bangla ni aku snap pic dia . HAHA
selepas hantar cik siti balik , tunggu sahabat datang amek sebab daku dah lupa jalan nak g rumah dia . tak khatam lagi JB neh . hihi . sampai rumah , masyi tolong iron baju , yeayy ! sayang masyi . tido lena pagi dengan senyuman *iklan pampers jap . preparation untuk interview !

No comments: