Tuesday, October 30, 2012

hadiah hari jadi !

30 Oktober . Birthday sape erk ? ohh dah tentu lah birthday aku yang ke 22 tahun 1 bulan . nahh kau . over giler . sempena tarikh ini , aku nak share laa hadiah yang aku dapat sempena ulangtahun kelahiran ni . dah tentu hadiah dari sahabat sejati . Anyzz , dia bagi aku baju ! sangat berhati hati dalam memilih baju sebab dia tau aku ni TERSANGATLAH cerewet kalau beli apa apa .
 so far , baju yg Anyzz beli ni ok la . labuh . cuma ! kalau lengan panjang , lagiiiii cantik . Anyzz cakap yang lengan panjang takde , so dia grab je yg ni sebab dah berkenan .
 sangat selesa pakai baju ni . thank you bestfriend :)
 okay terima kasih snap aku tengah membebel .
 senyum gatal . jalan jalan kat mines sementara tunggu bas balik Mersing pukul 6 .
 muka monyok sikit sebab tak puas 3 hari kat Bangi :'(
 okayy senyum sikit nak buat DP kat whatsapp . HAHA *motif ?
motif ? nak tayang Casio , BlackBerry , Starbucks , LV , adidas , Tiffany ring :)

No comments: