Thursday, October 18, 2012

mr.cool vs baby dee~

mood rajin malam ini . nak cerita pasal mr.cool aku . yeah , dia adalah penenang dikala ku resah . ahh itu poyo . aku je yang tau apa ada dgn mr.cool neh . suatu hari dia bagi aku pinjam baby dee dia . so aku jaga baby dee dia sebaik mungkin . tengkiu mr.cool bagi pinjam . 

tengoklah , sedetik pun aku tak lepas baby dee . sibuk pilih baju , tetap pegang baby dee yang berat itu .
 haaa jumpa baju leopard lagi ! RM19.90 saje . grab teros ! niceeeee !
 muka bahagia dapat baju leopard . baby dee tetap kat tangan walaupun sibuk membalas sms dari mr.cool :)

tengkiu mr.cool , tetiba je nak menulis pasal kamu dengan baby dee ni . taktau laa kenapa . mr.cool pandai amek gambar tau . nice nice nice semua gambar dia . baru snap , belum edit lagi tu . gggrrr jeles !
haaa ni laa mr.cool saya . tengok camera dia time kerja . lagi superb kan ? patut laa pandai snap , HAHA . jangan marah mr.cool . ni kerja dia dulu dulu . sekarang kerja dia duduk tempat sejuk . BOS lah katakan . hikhik . 

motif ? rindu mr.cool lah~~ bila mau snap gambar saya ?

No comments: