Friday, November 29, 2013

Dua Minggu Lepas.....

Dua minggu lepas , (nampak sangat memang dah masuk dua minggu laa aku tak update blog ni) . atas faktor faktor kesibukkan dan faktor faktor kemalasan . biasa lah tu kan...

hari terakhir persekolahan iaitu 15 November 2013 , aku bawak mak merempit ke sekolah adik adik , sign report card ! memang dah dua tahun kerja kat sini , dua tahun jugak laa aku dengan mak yang datang tengok keputusan adik adik .
Abang adalah manusia yang paling gelisah kalau aku datng sekolah dia . sebab aku akan bongkar semua rahsia dia depan cikgu dia . haha kantoiii !

walaupun sekolah budak berdua ni bukan sekolah aku , tapi aku sangat merindui zaman sekolah . masa sign report card ni , kelas abang tumpang makmal sebab kelas dia jadi dewan untuk SPM . so lagi laa aku rindu kejadian dalam makmal , aku budak sains , so kehidupan aku memang banyak dalam makmal . pelbagai cerita . 

Rindu Sekolah ! Rindu Zaman Nakal ! 

Korang rindu tak ?


2 comments:

ezy.fia said...

maunye xrndu sklh.. dh la skrg keje kat sklh.. bertmbh2 rndu nyeee..

yanapopeye said...

atleast terubat rindu akak , sebab hari2 pergi sekolah . hehe