Wednesday, November 6, 2013

Sampai Malam Bertunang

Itulah yang 'Tupai' aku bebelkan , bila dia call aku , dan aku masih di majlis pertunangan orang . nak buat macam mana , dah orang jemput , kita datang laa . wajib tau hadirkan diri pada majlis orang . Siang majlis pertunangan adik kepada kawan gaduh aku , malam pulak majlis pertunangan kawan baik aku . 
 Aku sampai je rumah enon ni , rumah dia dah hampir penuh , so aku terus menuju ke dapur . jadi orang dapur laa kejap kan . pastu kengkawan datang pakat masuk bilik , nak tengok enon bersiap . pastu rombongan lelaki pun datang , aku pun masih terkandas di dapur .
 lepas orang ramai menjamu selera , baru laa aku dapat berposing sakan dengan kawan baik aku ni . Alhamdulillah , dah selamat bertunang . dia jalan dulu laa kan . hehe .
kengkawan lain tah ke mana hilang , ni je yang ade untuk bergambar . jadilah daripada takde .
Tahniah Ainon & Amzar . 

No comments: