Thursday, November 23, 2017

Birthday 2017 - Birthday Last Sebagai Bujang

Alhamdulillah , pada usia 27 tahun , dikurniakan kesihatan yang berpanjangan , sahabat sahabat yang selalu ada tika susah senang , keluarga yang sentiasa menyayangi diri ini . Syukur Ya Allah .

dua minggu sebelum birthday , girlfriends dah book awal awal , ajak jalan jalan JB . aku pun dah lama tak merayap , on je lahh . kebetulan pulak birthday jatuh hari sabtu . ikut plan asal , nak nikah time ni , tapi sebab Encik Tunang baru sangat balik dari Makkah , takut terkejar kejar nak uruskan macam macam kann .

Tak sangka pulak , tengah makan dapat suprise . dan kebetulan jugak sama tema dengan tudung . so sweet kan . hehe . pastu diorang dera laa aku ke sana ke sini bawak chocolate bouquet dengan belon tu . semua orang tengok , buat muka taktau malu je lah kan .



Terima kasih laa untuk sambutan yang simple tapi seronok ni . kenyang perut suka hati . makan sedap , kek sedap , kawan kawan sedap , ehh ! hahahaha . tenkiu girlfriends !

Malam tu pulak sambung lagi sambut birthday dengan bff aku yang sorang tu . Merajuk kena tinggal , dia sanggup tunggu kitorang sampai dari JB . nak sambut birthday kembar aku sekali . Deq Aida . dah lama berkawan tapi tak pernah sambut birthday sama walaupun dah lama tahu memang birthday kitorang sama . cewahh !



30 September , Birthday Girls . Love You Adik .

Tengah lepak santai makan kat sini , ada pulak orang datang buat suprise . Datang hantar sandwich and mini burger , dari Wedidng Planner kesayangan kita . terharu tauuu ! gigih tunggu kita balik dari JB .


Minggu depannya , dua ketul ni beria tanya bila free . nak ajak lepak lah ape lah . sebab aku memang sangat busy , sibuk dengan meniaga lagi kann . Rupanya si kecik Ammar tu nak buat suprise untuk aku . alahaii terharunya kita . padahal kalau jumpa selalu bergaduh , tapi dia tetap nak happy kan kita . Tenkiuuu Ammar Zafran .


Dan , lagi empat hari nak kawen , dua ketul ni buat suprise lagi . Ajak dinner , tapi tetiba ada orang datang bawak sepotong kek . siap nyanyi lagu birthday lagi . birthday dah nak sebulan , sempat je diorang nak celebrate kan . Ya Allah , terima kasih kurniakan aku orang yang baik baik seperti mereka ini . Sambil sambut birthday , sambil meluahkan perasaan . Terjadilah episod air mata sikit . Alahai bestfriend , walaupun aku dah kawen , korang tetap bff aku sampai bila bila .

Semua orang tahu , Mak tahu , Abah tau , Encik Suami pun tahu , aku memang banyak dan lebih rapat dengan kawan lelaki . kawan perempuan boleh kira dengan jari . Janji pandai jaga batas , tu je . Sekarang ni , nak buat pape , ingat suami . hehe .

p/s : tahun depan celebrate birthday dengan suami . best ke tak best erk ?


No comments: