Wednesday, November 22, 2017

Jamuan Raya Company

Setiap tahun memang company akan buat jamuan raya besar besaran . Jemput MB semua . Tapi tahun ni , aku gelabah sikit , sebab tersenarai jadi Team Buskers Teto . Aduhaii , nak kena nyanyi depan MB . Tak pernah weiii , cuak dia kau tau je laa .

Training siang malam sebab bos dah pesan nak persembahan perfect malam tu . Gigih training sampai 2 - 3 pagi .



sebelum nak buat persembahan , haruslah posing sana sini dulu . nak hilangkan gemuruh katanya . Haah , memang time ni aku kelihatan gemok . ehh tak , memang tengah gemok , sebab dah beraya sana sini , makan macam macam tanpa rasa bersalah . nasib baik masa nyanyi tu tak semput . haha !

 Dan bila MB sampai , aku pun kenalah bersedia , nak kena nyanyi dah . masa rehearsal dah gigil , sebab meja VVIP tu dekat giler dengan pentas . aku taktau nak suke ke nak nanges . aku tak pernah buat persembahan majlis macam ni . selalu nyanyi live biasa jee . segan weh !






Akhirnya selesai sudah 3 lagu raya khas buat MB Johor & Pengarah Urusan Company aku . Turun je pentas , kontraktor kontraktor yang mana jumpa aku , diorang cakap - yana , berhenti kerja lah , jadi penyanyi je senang .

Amboi amboii awak semua niii . hebat sangat lah yee nak suruh kita jadi penyanyi .. bukan sedap pun suara kita .


Lepas dah nyanyi , dah kenyang , sambung lagi sesi bergambar dengan semua orang . Nampak Dato' , bos kitorang , ajak Dato' bergambar . Dato cakap - saya bukan artis , kamu nak ajak saya bergambar .. Terima kasih untuk persembahan tadi , mereka semua cakap best & mereka terhibur .

Kau tau tak ape aku rasa time tu ? rasa macam nak terbangggggg wehhhh . seronoknyaa !


Yang ni General Manager paling best ! Dalam office dia bos , luar office dia geng kita ! Best !




It's a wrap ! Majlis habis pukul 10 malam , kami terus gerak balik ke destinasi masing masing . Esoknya bos bagi masuk lewat . yeayyy ! Selamat Hari Raya semua !

Semoga boleh beraya bersama korang lagi tahun depan . Insyaallah !


No comments: