Friday, December 28, 2012

Anak Ikan Yang Annoying~

musim hujan begini , membuatkan keadaan menjadi sunyi , menjadikan hati terasa sepi . ya , saat ini aku sendiri di dalam kotak yang kecil dipanggil 'pejabat' . *annoying . 

bulan ni bulan last dalam tahun ni . bulan ni jugak bagi pengajaran tentang percintaan dan persahabatan . kerana cinta , kita kehilangan sahabat . sahabat yang kini mungkin hanya kawan , atau mungkin kini saling tidak mengenali . 

bulan ini juga , aku dipenuhi dengan gelak tawa dan senyuman budak 'annoying' . sentiasa ke sana ke sini bersama si 'annoying' . meluahkan segala rasa sedih , gembira dan kecewa bersama dia . siang malam bertemankan suara dan gerak geri 'annoying' . and yess , 2013 , akak akan sunyi tanpa kamu 'annoying' . 

I'm gonna miss you so much ! yah , so much !

suka kau lah kalau kau nak cakap akak 'annoying' , ketika entry ini ditulis , 'makcik melodi' kau ni sedang menitiskan air mata . sumpah dik , aku pasti rindu kau ! kau jangan lupa akak . nanti kita jumpa selalu okay ?  dok 'simpang' tu jangan berlagak bandor sangat ! 

tengok bulan terang , ingat detik kita 'bercinta' bertemankan pukulan ombak yang syahdu . tenkiu atas segala nasihat . tenkiu atas segala kutukan bernas dari kau . 5 hari terakhir ni aku memang nak berkepit je dengan kau ! abaikan semua kawan kawan kau yang super duper Annoying tu ! akak paham ape kau rasa . 
 muka kau kalau tak annoying pun takpe lah arip !
serious talk , i'm gonna miss him super duper badly :'(

tengs a lot buat temok yang memahami lonjong . walaupun selalu kena tinggal sebab mak ikan pegi dating dengan anak ikan yg annoying ni , kamu tetap di hati . *jiwang doh* 

No comments: