Saturday, December 15, 2012

Ke Legoland Melalui Semak

Dua minggu yang lalu , tiba tiba hati tergerak nak ke JB , setelah beberapa bulan meninggalkan JB , akhirnya mengambil langkah pendek , untuk jejak ke JB . apa aku merepek aku pun taktau . balik kerja , terus cakap dengan mak "petang ni nak gerak g JB taw dengan S bukan nama sebenar" . so mak cakap "OK take care" .

Hari Ahad mengambil peluang menyiksa dan memaksa dua orang sahabat untuk bawak aku ke Nusajaya . yah Nusajaya , ala ala Putrajaya laa tempat dia , ceruk . tau apa ada kat Nusajaya ? Ada Legoland , Puteri Harbour , Hello Kitty Land . Nak pergi semua please ....... ingat mereka nak layan kau ?

Nah , layan gambar je lah . 
Anyzz the driver bersama ain , mama thaqiff . dan thaqiff dalam stroller .
 ecehh , umi chantique nak jugak posing sebelum bergaya kat Puteri Harbour .
 waaaaa , thaqiff dah start nanges , nak susu la mama !
ni laah pemandangan kat Puteri Harbour , damai dan menenangkan .
nape aku nampak macam pendek ? abaikan , baju dari MiniStylista hadiah dari Si Perlis :)
nak posing berlatarbelakangkan Puteri Harbour tu , tapi mama anyzz shoot tak ikhlas .
 yang ni pun mama anyzz shoot , ngehehe , thaqiff takde pun dalam stroller tu
 okayy nak pegi legoland pulak ! err nampak tak mamat tiga orang depan tu ? punyalah kacak ! gatal sangat nak kejar mamat tu , sampai tertonggeng stroller yang aku tolak tu . damn ! bunyi kuat , tiga tiga mamat tu pandang belakang tengok aku yg sedang malu , gggrr !
 time ni thaqiff baru lepas nenen , tido dah . suka dok dalam aircond yee
 nah kau , tengok parking Legoland .
 maaf , tak masuk sebab bawak Aisyh thaqiff ni . tempat ni panas kan , so tengok dari tepi highway je lah
 bukti , aku duduk tepi highway , time ni kereta belakang tengah syok cium mulut . nice !
 ada lagi bangunan tak siap dalam legoland tu . so kata sahabat : tunggu semua siap nanti baru kita masuk .
lepas hantar si thaqiff dengan mama dia balik , mama anyzz dgn umi chantique pegi karaoke . jangan marah !

motif : rindu nak holiday . minggu depan nak pegi melaka lah !

No comments: