Sunday, December 2, 2012

Kesayanganku di kampung~

bila pulang dari kampung , memang takde bawak cerita lain . mestila cerita pasal anak buah . aku memang suka budak2 . memang suka melayan , so blog aku pun memang penuh laa dengan gambar diorang . kannkann .
 Muhammad Ean Qhaliff , membesar jauh dari aku , so tak rapat dengan aku . tapi aku selalu jaga dia , tidokan dia . heee~

dan , bila balik kampung time cuti sekolah ni , mestilah ada kenduri kahwin , dan memang aku akan tak bawak baju kurung . selalu lupa ! sebabnya , bila bawak , takda kenduri pun . huhu . so kali ni , baju makcik jadi mangsa aku lagi .
 kasut pun bawak satu je , so redah je lah . anak buah cakap "tak lawa laa cikna" . ehh , ade aku kesah ?
 best cousin's dengan anak anak dia . okay anak buah aku yg tudung hitam ni dah pandai buat duck face , annoying sangat !
 duck face lagi , please lah zetty ! cikna tak suka okay :)
 nahh , si zetty snap gigi taring aku . tok nenek jerawat sedang menyerang muka aku . miahaha !
 ini kat kenduri sebelah rumah , masa tu dah balik rumah salin baju , ingatkan dah malas nak keluar , then cousin paksa paksa , terpaksalah pergi jugak , pakai bawal je , mudah , lagipun sebelah rumah je kan .
 ini kesayangan aku , eca , bangun tido dia terus peluk aku . rindu sangat ye , lama tak jumpa cik na . hehe

No comments: