Sunday, December 16, 2012

Pesta Layang Layang di Mersing

Ini adalah entri bergambar , Pesta Layang Layang di Mersing yg telah berlangsung pada 8 Disember 2012 yang lalu . Aku sebagai Official Photographer pada hari tersebut . enjoy the pictures !
 selesa camera atas perot aku . bersama SAHABAT :)
 the best favourite picture in that day , bersama Atun Sayangs .
 beraksi menunjukkan bakat bermain layang layang .
 Bersama anak buah Anyzz , Fira . *i wish one day i can be like her
 candid by kak Lyn Stanza . bergaya tak ? *memang sah dah gemok
 candid by Bro Khairil Razak :)
 two of my best friends , baru belajar main camera . hobi mahal ni beb !
 the faces . Acara Tarik Tali .
 dua kawan photog yang manja dan mengada . Nomey & Atun
 mereka :)
 Nadia shoot tempat Anyzz jatuh terperosok sampai lutut . opss !
 Bersama the gorgeous ! Suzliana Sulaiman
 Mersing Fun Fly 2012 @ Air Papan
 Gambar yang dipertandingkan . tempat kedua je kot .
 Dengan gambar ini , maka sah , aku sudah gemok :)
 Layang Layang Petang
 Bestfren makcik aku datang dari Terengganu , thanks for coming :)
 My family , dah nak dekat maghrib baru sampai , thanks fior coming :)
 Layang Layang LED untuk night shoot .
 shoot by my brother , aku sangat bz pada malam tu .
:
:
:
Official Fotographer From Anak Mersing & Galeri Anak Mersing . Congrats All :)

No comments: